Wednesday, October 15, 2008

SEPETANG DI BOYAN

aku arm dan kuntei melepak di boyan sambil bersembang-sembang mengenai kehidupan masing2......setelah seharian bekerja,inilah masanya untuk menenagkan fikiran sambil menikmatai pemandangan bandaraya kuching yang indah dan permai.......kepada rakan2 yang belum bertandang ke sarawak,kuching adalah destinasi yang menarik untuk dikunjungi..........

kelihatan arm yang melayan msg dari buah hatinya yang paling disayang-sayang(didambanya selama ini) kawan aku yang sorang di aduhai,jiwang orangnya.....tapi aku memang suka mendengar setiap rintihan dan luahan yang dikongsikan bersama......almaklumlah......dalam kehidupan kita seharian seharusnya ada rakan yang boleh mendengar dan memberi nasihat untuk kita agar setiap langkah kita berada di landasan yang betul..........

sampai malam aku melepak dengan arm dan kuntei..........semakin malam, semakin hangat gosip dan cerita yang dikongsikan bersama.......sehingga ada orang ditepi jalan yang menjual buah durian lalu aku terus membeli dan makan disitu.......memang sedap bilamana buah durian yang satu dikongsikan bersama-sama rakan2 yang turut suka makan buah durian.........kelihatan cahaya lampu neon di tebing waterfront yang indah lagi cantik........




No comments: