Tuesday, October 21, 2008

LUNCH@SPRING SECRET RECIPE

tepat jam 12:30 tengahari rizal menjemputku di pejabat dengan tujuan nak lunch kat spring hypermarket.......aku dengan segera menutup pc ku dan terus bergegas untuk mendapatkan rizal yang sedang menunggu dalam kereta.........sesudah sampai di spring,aku teringin nak makan lasagna secret recipe yang sedap lagi berkrim dihidang bersama home made bun serta cappucino latte.......umh....sedapnya......sambil makan ,aku sedang diperhatikan oleh orang disekeliling yang lalu lalang kat situ.....amboi2 ingat aku ni artis ke....nak pandand2......tak apalah kan mungkin syok kat kasut aku kot yang muncungnya panjang ke depan....he...he....
rizal sedang menunjukkan menu terbaru secret recipe yang dia sendiri tak tahu nak pilih yang mana satyu....semuanya sedap2.......
aku ok je........tapi yang penting....beef lasagnanya mesti ada..........tersenyum simpul tersipu-sipu dipandang sekumpulan chinese yang makan kat situ.........ah....aku peduli apa...............




No comments: