Sunday, October 19, 2008

MEMORI BERSAMA UPTEMPO TEAM

tak terasa setahun berlalu....aku bersama uptempo team telah banyak menempa nama di persada aerobik tanah air dari peringkat bahagian kuching......peringkat negeri sarawak dan sekaligus mewakili sarawak ke peringkat kebangsaan......antara pertandingan2 yang kami sertai adalah seperti berikut:
1.pertandingan aerobik peringkat bahagian di mukah(juara keseluruhan)
2.pertandingan aerofit challenge di stadium melawati shah alam(naib johan dan tempat ketiga)
3.pertandingan aerobik fiesta kecergasan di summit puchong(juara keseluruhan)
4.pertandingan aerofit dan aerofiton di dewan suarah sibu(juara keseluruhan)
5.pertandingan poco2 indocafe(juara)
6.pertandingan poco2 sukmaria(naib juara)
tahun 2008 membawa seribu kenangan bersama uptempo team.........bermula dari uptempo team,,,,aku telah berjaya menubuhkan team aku sendiri yang diberi nama mael d'bodyfitness team..........terima kasih diucapkan kepada raka...teman dan sahabat yang banyak memberi dorongan dan bimbingan sepanjang aku melibatkan diri dalam dunia aerobik dan sekaligus melayakkan aku menjadi seorang instruktor aerobik di sekitar bandaraya kuching........
























































































































No comments: