Thursday, October 9, 2008

RUMAH TERBABAK KAT TAMAN SUKMA

open house kat sukma....jemputan dari yus d'mkm.......deco rumah ala2 british style membuatkan ruang tamu tampak lebih menyerlah, diserikan lagi dengan para2 tetamu yang kelas gitu.......mostly deejay2 sarawak fm......azas pun ada........aku dan sepul sedondon menggenakan t-shirt putih serta jeans biru.......engko memang meletuplah sepul.....walaumacamnapun fesyen yang ko pakai......memang cun melecun.....
aku dan sepul
daniel=aku+arm+samm+sepul+kuntei
meriahnyer...........kek yang aku suka di umah yus adalah?????kek cheesenya yang sedap lagi nyaman........tak ada kat pasaran....kat hotel pun tak ada....special edition katanya....buat sendiri....memanglah sedap......para tetamu memang berpuas hati dengan layanan yang diberikan oleh yus and family....thank you very much........sempat jugak aku promote studio aku kat semua tetamu yang datang....salah satu marketing strategy yang paling murah dan mungkin jugak berkesan...............biasalah...save cost......


No comments: