Tuesday, October 21, 2008

BREAKFAST@KOLEJ KOMUNITI KUCHING

kali ni aku,rizal,kuntei,salleh dan dedek bertandang ke kolej komuniti untuk menikmati minum pagi......jauh nya dari pejabat....apa tidaknya, kuntei yang nak pergi kolej katanya.......nak ambik transkrip keputusan peperiksaannya yang belum lagi di ambil........cantik result exam engko kuntei.......setelah aku tengok dengan mata kepala aku, semuanya subject dapat gred A....
inilah keputusan kuntei yang aku tengok.
1. subjek pek pek A 4.00
2. subjek memond dir A 4.00
3. subjek etnik kreatif A 4.00
4.subjek apompe A 4.00
5. subjek menuyak A 4.00
6. subjek fesyen B+ 3.33
ewah2......memang cantilah result engko kuntei.....engko kat situ ambik course fesyen ke course pek2 kat cia??????subjek nak di ambik kau ya......aku pun dapat cemerlang semasa aku belajar kat universiti dulu.....ala.....part2 expose mengepos....we all number one........tuyak.....





















No comments: