Thursday, October 9, 2008

KELAS AEROBIK BERMULA LAGI

tepat jam 6 petang bro ejay bertandang ke studio untuk memantapkan body.....lama tak bersenam...hampir 2 minggu katanya.....
sebelah malamnya....kelas aerobik dikendalikan oleh kuntei......aku dah tak larat nak mengajar sebab kuntei beria-ia nak ganti tempat aku.....katanya dulu dia pernah mengajar anak2 buahnya kat umah bertepuk-tepuk amai belalang kupu2......jadi teknik itulah diaplikasikan dalam senaman aerobiknya....aku hanya memerhati telatah mereka dalam studio aku....mael tak kisah....janji vouge.......
kelihatan kuntei sedang memberi sedikit taklimat sebelum memulakan acara senaman beliau....ewah2.....dah mulalah tu.....nak tunjuk skill tepuk amai2nya.....alahai tak apalah kan sekali sekala nak share dengan kawan2....tengok si arm,samm dan serol khusyuk mendengar arahan daripada kuntei....huh.....banyak cakap daripada bersenam.....he...he
sembah ratu dari samm untuk intructor kuntei yang meletup.......eh bukan sembah ratu tapi samm tengah buat trade marknya....ulala dumba2 ei.....

ni apa pulak....ala2 tarian orang ulu tak jadi......ni studio aerobiklah.....bukannya kelas tarian dek oiii..

berposing sakan.......nilah model2 mael bodyfitness.....ok jugak kan....walupun tak sehebat model dalam majalah......tapi bolehlah tahan......












aku dan aku



setelah habis 7 hari beraya......member2 aku bertandang ke studio aku untuk mengetatkan body yang longgar dan lebihan lemak tak tepu dalam badan setelah banyak sangat kuih-muih hasil dari berjalan ke rumah terbuka, tersimbak, terbabak dan terkupak.....apa tidaknya berjalan sampai tak ingat sampai pukul 2 pagi di umah kawan2 sepejuangan..........
kalau hendah seribu daya .......buat senaman sambil berposing adalah kegemaran kawan2ku....aku hanya memerhati gelagat mereka bak kanak2 riang.........lepas jer habis bersenam.....bang samad datang untuk mengajar zapin sindang.
tepat jam 11.30 malam aku , bang samad dan sepul makan kat ko-perkasa untuk menambah balik tenaga yang hilang setelah penat bersenam.....puh.....sedap betul mee kolok kat situ........nak makan mee kolok....jomlah keluar lepak ngan jita orang kat kuching....he...hee...













No comments: