Friday, October 17, 2008

SAMM d'MAGICIAN

edisi kali ini menampilkan samm mengaplikasikan ilmu hitamnya semasa beliau menuntut dengan cikgu serol D'tuyak anak ikan......memang berkesan teknik yang ditunjukan oleh samm.....kelihatan aku,kuntei dan sepul benar2 melihat telatah samm yang bersungguh-sungguh menunjukan kepada kita orang cara menggoda pelanggan yang berada di dalam McD......sehinggakan orang yang sedang asyik makan di dalam gelisah untuk mintak no tepon samm....aduhai......memang berhasil.........


kelihatan kuntei menguicapkan tahniah kepada samm...tanda samm dah pun berusaha bersungguh-sungguh menunjukkan ilmu hitamnya itu........impaknya....samm pada malam itu dapat 3 no tepon jantan yang bertandang ke McD.......malang sungguh jantan yang kasi no tepon samm.......sebabnya......samm tuyak ajak.........
ni pulak teknik pukau melalui kertas di dalam tray........samm sekali lagi mencuba bagaimana untuk menidurkan jantan2 yang lepak kat McD......tapi malangnya...sepul yang terlelap........amboi2 sepul pun mengantuk melihat magic sammm......ni dah melampau samm.......ajarlah ilmu tu kat aku pulak....he,....he...
yesssss.......aku berjaya menidurkan sepul sambil berdiri apabila diarahkan oleh aku.........wow....aku memang solute engko samm.........
sekarang.....semua jantan2 yang lalu lalang di depan aku akan jadi mangsa......akulah diva..........ala senang jer sammm....aku tahu kelemahan kitak bah........petik jer jari.....kompom.....ilmu hitam semakin lemah.......apa tidaknya......acara ulala akan ditampilkan selepas sahaja jari dipetik.......hu....hu....padan muka...





No comments: