Friday, May 29, 2009

GAMBAR AKU DAH DAPAT

29.05.2009
Salam u all.......rakan2 dan teman......hari nie...semua kawan2 aku di seluruh malaysia yang berkhidmat di jabatan perdana menteri terutamanya mereka2 yang telah dipilih untuk menghadiri majlis anugerah perkhidmatan cemerlang tempoh hari.........pagi tadi ramai kawan2 aku yang sama menghadiri majlis tersebut menelefon aku dah dapat gambar yang dibeli sewaktu kat PICC lepas.....aku cakap aku dah dapat.......so oklah kan....tapi kawan aku yang sorang nie...tepon aku....maki hamun dengan aku....cakap yang mulut aku nie longkang.....sebab apa???aku cakap kat dia....dia cakap sebab aku dah dapat gambar.....itu bukanya longkang kak oiiiiii.....itu namanya aku telah dapat apa yang aku betul2 dapat.......nak tahu ap sebab dia cakap cam tue????dia dapat gambar orang lain.....aku ketawa besar......dah lah kebetulan masa tua aku tengah driving on the way nak beli tapau SINGAPORE CHICKEN RICE..... itu maknanya dia nak salahkan aku sebab dah dapat gambar aku sendiri....ha...ha......so pesan aku buat teman aku yang ini......kalo nak buat tempahan or nak tulis alamat untuk dipos tue......jangan nak gatal2 ngorat jantan2 kat citu....hah tulah akibatnya...........


No comments: