Tuesday, May 12, 2009

AKU TEMAN DAN SAHABAT BARU

12.05.2009
dalam sibuk2 semua penjawat awam yang hadir pada majlis anugerah perkhidmatan cemerlang jabatan perdana menteri 2008, aku dan liza (budak dari melaka) pun sibuk2 pose sana sini.......aku dengan bangganya dapat mencari kenalan baru yang bernama tooooooott.......ala(liza) lah......tak surprise pun.....budak pompuan ni kan....aku nak cita ckit....pasal dia.......aku kenal dia ni dalam tepon jer......first2 aku imaginelah....macam manalah rupa budak pompuan nie....berapa umurnya pun aku tak tanya.....aku just GUESTTTTT......mesti pompuan ni gemuk dan mulut puaka....oppppssss........kesian pulak.......tengok dia........at last aku buat appoitmentlah dengan dia ni kat putrajaya iaitu B2 jumpa kat cafe di situ......setibanya aku kat citu, aku mencari-cari pompuan yang aku imagine kat citu....aku mencarilah pompuan yang berbadan besar kan.....betul lah.....apa yang aku imagine kan?????tapi rupa-rupanya aku dah tersalah anggap.....pompuan yang selama ini aku naggap gemuk.......dia sebenarnya cantik.....wow......best nyer dapat kenalan baru yang cantikkkk....tapi ada sedikit kelebihannya....apa yang lebih....mestilah mulutnya yang lebih.....he....he....gurau jer...eik....


No comments: