Wednesday, May 27, 2009

BREAKFAST@BATIK KERIS

28.05.2009
Morning u all......pagi2 lagi aku dengar hot fm bising2 pasal bola.....menyampah aku dengar......aku memang tak minat bola.....tapi kena jugak minat....sebab bos2 aku dok asyik memperkatakan pasal bola.....sekurang-kurangnya aku tahu perkembangan arena bola sepak semasa.......nak tahu ......pagi tadi jam 3 pagi semua warung2 mamak, family cafe,hardy cafe,semualah cafe2 kat kuching penuh sesak dengan peminat bola sepak yang mana pasukan MU vs BARCELONA .sori u all dalam aku tak minat pasal bola....ada jugak aku borak2 pasal bola.....tu namanya....ada sedikit info pasal bola......dulu zaman sekolah rendah sehinggalah menengah rendah sampai form three jer....aku wakil sekolah main bola.......nak kata aku tak reti main bola, ada jugak aku mewakili sekolah kan.....tak pelah yang penting aku memang tahu isu2 semasa...........
BATIK KERIS
Pagi2 lagi aku dah singgah kat kedai tepi jalan beli nasi lemak dan kuih muih untuk dijadikan breakfast aku kat pejabat......malas nak kuar.......sebab aku guna baju batik ari nie......BATIK KERIS tema baju aku hari nie......bukannya ape aku malas nak kuar pejabat breakfast.....nanti kawan2 aku selalu kutuk aku guna baju indon(batik indon)....aku tak kisah sebenarnya...tapi malas nak dengar benda2 bodo tentang baju.....ada benda lain yang lebih berfaedah.....itu hak dia orang...lantak dia orang lah......mael peduli apa....yang penting mael dah breakfast....u all dah kah belum????










No comments: