Sunday, May 17, 2009

EXAM.....EXAM OH EXAM

17.05.2009
hari ini dan semalam
hari ini kau datang riang tersenyum buat ku senang
kau hias dirimu, membuat hati bertambah sayang
tapi semalam wajahmu muram, mengapa mael mengapa
mungkinkah aku bersalah, cobalah mael katakan..........

waduh2.......semalam aku baru saja menghabiskan final exam untuk paper komunikasi perniagaan.......exam bermula jam 2.30 petang.......soalan boleh dikatakan senang....dapatlah aku menjawab semua soalan dengan tenang sekali........
hari ni, paper information technology........ada sedikit confuse nak jawab....dengan berkat kesungguhan aaku belajar malam tadi di umah pak don.....alhamdulillah ....dapat jugak aku menjawabnya....insya allah semester ini dapatlah aku lepas semua paper....
sekarang ni.....aku buat study group dengan pak don + deq-rin......aku nak study macroeconomic dan financial accounting yang mana examnya minggu depan.........
senyum dalam tangisan

No comments: