Saturday, May 9, 2009

GO GENTING

09.05.2009
pagi2 sabtu,lepas breakfast kat NOBLE hotel aku dan deq-rin bergegas mencari hotel untuk check in.....coz kak bibi tempah hotel untuk aku hanya semalam....so terpaksalah aku cari hotel yang terdekat.....nasib baiklah....hotel selesa available pada masa tu...maka menginaplah aku dan deq-rin di Hotel SELESA....selesa ker.........lepas jer check in jam 12 tgh hari....aku dan deq-rin bergegas berlari-lari anak kuching ke KL sentral untuk mendapatkan bas untuk ke GENTING......apa tidaknya.....dah tengahhari....kalo nak ke genting seelok-eloknya seawal pagi....barulah syok dapat main semua game(indoor and outdoor).......so....by hook or by crook aku dan deq-rin terpaksa pergi ke genting dengan menaiki bas jam 3.00 petang.....itu pun bas untuk balik semula tak disediakan atas alasan bas FULL.......tak apa...ada option lain......teksi kan ada....tap mahal sikit...RM 80.00......
gegelang untuk main outdoor and indoor
selipar jipon baruv deq-rin (made in thai)

lawak nyer.....takut ker????
tengok apa tu mael.......juru foto tengah ambik gambar aku....
nak masuk cable car
deq-rin rasa gementar nak naik cable car
wah aku jadi worrior bawak 3 lions
deq-rin pun nak jadi worrior jugak
rasa hensom sangatlah tu........
kenapa nak tujuk ketiak mael.....aku heppy dapat release mind kat genting
deq-rin di depan pintu PAVILION genting highland
rasa nak muntah aku setelah abis main pirate of di carabience ship.....
muka slamber......dah main rasa nak muntah....tak boleh harap punya member......harapkan pagar.....pagar pun jatuh...
kenapa mael suka sangat buat pose mengangkang.........trade mark lah bro......
chak............
kiut nyer gambar si comel itu....
ni lagi kiut...





















No comments: