Sunday, May 24, 2009

FINAL EXAM SEMESTER 1 BERAKHIR@ CUP CAKE

24.05.2009
hari ni berakhirlah exam untuk semester 1 2009 bagi kelas EXECUTIVE BACHELOR BUSINESS MANAGEMENT universiti islam antarabangsa cawangan sarawak......gembira tak terkata setelah 4 bulan belajar setiap minggu berakhir dengan final exam untuk subject berikut
1. komunikasi perniagaan
2. information technology
3. macroeconomic
4. financial accounting
semua subject yang diambil semester ini adalah percubaan pertama bagi pioneer class cawangan sarawak....bangga jugak sebagai pelajar IIUM (EBBM) ni.....apa tidaknya.....semua pelajar mempunyai latar belakang yang berbeza-beza....ada pegawai dari kampung budaya sarawak, business man pun ada, accountant ada....pegawai audit dari hilton pun ada....instructor aerobic plus penjawat awam pun ada(akulah), secreatary dari Maktab kerjasama pun ada....technician....ada jugak....macam-macamlah......so.....kelas kami mengamalkan prisip all in one...yang mana ilmu yang ada daripada diri masing-masing digabungkan menjadi satu......
selingan daripada acara final exam.....CHE REMMY sempat mempromosikan KAZEN@CUPCAKE yang diusahakan oleh adik dan isteri beliau di rumah sendiri.....nak cerita ckit pasal CUPCAKE ni....kata CHE REMMY....ni trend terkini kek orang kuching ....kalo nak tempah bolehlah menghubungi CHE REMMY di talian 019 -8582052......kali ni kita orang dapat merasa CUPCAKE free yang dibuat khas untuk kelas kami.....semuanya ada 16 biji.......jadi aku dapat CUPCAKE yang bercorak SCORE A..... so .....aku harap apa yang aku dapat betul-betul menjadi ....aminn.....
nilah CUPCAKE yanag aku dapat
16 biji CUPCAKE cantik-cantik lagi sedap
wajah keriangan melihat CUPCAKE yang baru dibuka oleh CHE REMMY
AKU yang comel
aku dan pak don yang sabar menanti CUPCAKE yang nak diberi oleh CHE REMMY
dalam kelas (EBBM IIUM)
dari belakang:aku+pak don+bazeel+sue+zainal+jana
barisan hadapan: dayang+CHE REMMY
EBBM-EXECUTIVE BACHELOR BUSINESS MANAGEMENT
INTERNATIONAL ISLAMIC UNIVERSITY MALAYSIA(iium)

No comments: