Sunday, June 21, 2009

PENGUMUMAN STUDIO BARU DIBUKA

20.06.2009
perasmian studio baru aerobik milik penuh Encik Busman Mohd Noor dirasmikan hari ini bertempat di atas S.E.S persona di jalan satok .....semua bekas ahli2 uptempo dijemput hadir....aku datang selepas aje balik dari kelas.......semasa majlis perasmian, acara ngiling tikar pun juga diselitkan sekali bagi menandakan berakhirnya gawai dayak......aku pertama kali menyaksikan acara ngiling tikar dalam hidup aku....setelah 27 tahun dilahirkan dan dibesarkan di bumi kenyalang ni......seronok jugak......tapi aku tak reti sangat nak menari tradisional nie....sebab tu lah selalu jer lari2 anak menyembunyikan diri dari dikenakan memakai topi untuk majlis tersebut....bukannya apa....malu tak bertempat aku ni.......

pokok pisang dipacakkan ditengah2 studio bagi mengakhiri majlis gawai dayak.....

1 comment:

Ejaylicious said...

Wei bro...aku tak ada pic u masa pembukaan sebab tu u tak i letak. ang ada pun kabur macam hantu jer...