Sunday, June 21, 2009

2nd SEMESTER BERMULA LAGI

20.06.2009

jam dinding menunjukkan pukul 2 petang....aku belum lagi bersiap nak ke kelas......ada2 jer rintangan sebelum kelas bermula....apa tidaknya,kontraktor yang memasang cermin pintu pantri aku pun sibuk di kala aku nak ke kelas....aku terpaksa tunggu sanpai mereka siap memasang pintu.....pukul 2.30 petang...barulah aku turun kelas dengan keadaan yang kelam kabut........SELAMAT DATANG UOWL.....hai selamat berkenalan.......nama saya is_smile...begitulah lagaknya bilamana berjumpa dengan student baru......oppsss lupa nak cakap ....semester ni ada 6 orang pelajar baru yang joint kelas kita orang......di bawah senarai nama2 pelajar sessi JUN 2009......

1.affendi-senior

2.awang zamahari-junior

3.bong siaw jian-junior

4.che raimi-senior

5.dayang marsita-senior

6.fernandez-senior

7.hamitaf-senior

8.jana-senior

9.julia-senior

10.jurina-junior

11.mohd hesham-senior

12.mohd basil-senior

13.mohd zamri-junior

14.norshamilawati-senior

15.samat-senior

16.siti kusnah-junior

17.zainal-senior

18.meria-junior

semester ni....kita orang ambik 4 subject iaitu...

1.BUSINESS LAW

2.MICROECONOMIC

3.STATISTIC

4.MANAGEMENT

selepas habis jer kelas........team study group semester lepas yang mana diketuai oleh MR BASIL akan menjalankan strategi awal semester untuk memulakan langkah yang berkesan bagi memantapkan kemahiran menjawab soalan final exam nanti....ewah.....tu namanya cara orang cemerlang belajar.....tahniah diucapkan atas inisiatif yang dilakukan oleh pelajar2 UIAM cawangan sarawak.....keep it up......

No comments: