Tuesday, June 16, 2009

KENANGAN AKU DAN ALON BEKERJA DI WISMA BAPA MALAYSIA

17.06.2009
Tahun 2007 aku telah berjumpa dengan Alon di Wisma Bapa Malaysia, dan waktu tu aku baru jer berpindah ke Sarawak, selepas 2 tahun menetap di Kuala lumpur....cewah.....dapat balik negeri....seronokklah time tu......gambar di bawah adalah kenangan aku dan alon sewaktu pejabat aku berada kat tingkat bawah wisma bapa malaysia.......tapi sekarang aku dah berpindah ke bangunan marzuki....ala sebelah dengan jambatan gatung yang telah putus dulu2 tu.......kepada rakan dan teman yang masih ingat akan aku.......aku akan buat pengumuman untuk mengadakan majlis REUNION untuk rakan2 dan teman2 yang bersama aku menempuh alam persekolahan rendah iaitu DARJAH 6Biru...masa tu......guru kelas aku namanya cikgu Haji Hassan.....kepada rakan2 dan teman yang ada maklumat mengenai murid2 DARJAH 6 BIRU tahun 1994 SRK SEMARIANG....sila laporkan kepada aku.....dapatlah aku buat action selanjutnya.......

No comments: