Thursday, December 4, 2008

1st ANNIVERSARY UPTEMPO FITNESS AND ACADEMY

04.12.2008

kali pertama UPTEMPO meraikan majlis makan makan dan penganugerahan MR and MRS UPTEMPO 2008 bertempat di Kuching Park Hotel......
MERIAH
meriah
MERIAH
meletup BOOOMMMMMM........
suasana majlis pada malam tadi seakan-akan RED CARPET yang mana menampilkan semua artis-artis aerobik tanahair yang telah menempa nama di persada aerobik tahun 2008.....UPTEMPO...walaupun setahun jagung penubuhannya,tetapi telah memenangi pelbagai acara dan persembahan di peringkat bahagian Kuching, peringkat Negeri sarawak dan sekaligus mewakili negeri Sarawak ke peringkat kebangsaan......itulah UPTEMPO yang mana studionya terletak di Satok melahirkan ramai athlete2 muda dan cantik dalam bidang kecergasan tanahair.....antaranya adalah
1.Aku sendiri
2.Ejay
3.Halmi
4.Deq'E
5.Jasmi
6.Angelina
7.Qistina elena
8.Roy
9.Kak Bibi
dan yang tak disenaraikan dalam list banyak lagi.....yang tersenarai dalam list adalah nama2 yang selalu mewakili UPTEMPO dalam pelbagai acara kecergasan dan tarian......aku berbangga menjadi sebahagian daripada keluarga UPTEMPO yang selama ini mengajar aku bagaimana untuk meningkatkan diri dalam bidang kecergasan dan kesihatan......


AKU DAN DEQ'E



AKU DAN HALMI
DIVA GLITERZ AND GLAMOURS
PENAMPILAN PALING ANGGUN
aku memang terpegun dengan penampilan 2 wanita paling anggun UPTEMPO iaitu angelina dan Elena Qistina....2 duanya menampilkan baju dan make yang berbeza dan vouge.....walaupun pada mala tadi telah diumumkan pemenang untuk penampilan paling menyerlah iaitu Miss Endang Kusumawati,tetapi aku tetap memilih 2 jelitawan UPTEMPO ini.......mereka berdua tidak dicalonkan atas sebab mereka berdua adalah urusetia majlis atau orang kuat UPTEMPO dalam menjayakan !st ANNUALLY DINNER ini.
Sis Angelina
DR elena
acara seterusnya diselitkan dengan pertandingan menghias muka pasangan masing-masing....peserta akhir untuk acara ini adalah
1.Jasmi
2.Boy
3.Mahadir
4.Faizal
Faizal dengan Chicky girl
Boy dengan XXX vouge
Jasmi dengan MALA d'boutique
mahadir dengan BIBI d'saloon
selesai sudah para peserta di make-up
















1 comment:

Ejaylicious said...

Semoga jumpa lagi Uptempo Dinner tahun depan.....