Sunday, November 23, 2008

JUMAAT OH JUMAAT

21.11.08
bila tiba je hari jumaat....aku tetap dengan penampila aku berbaju melayu lengkap dengan samping ala2 zapin sindang....nak sharelah satu kisah dari sahabat nabi.......HAMKA pernah berkata....barangsiapa yang tidak pandai berkata.....janganlah ia berkata-kata....sekiranya ianya cuba untuk berkata-kata maka......sesungguhnya kata-katanya itu adalah dusta belaka.......ni satu pesanan dari aku yang selalu mengingatkan kwn2 yang sewaktu dengannya.....aku bukannya perfect sangat....tapi kalo part2 ingat mengingati nie....bolehlah belah....he....he.....di hari jumaat jugak aku berasa terharu...kerana terlalu gembira bila tibanya hari jumaat......apa tidaknya....hari jumaat akan menginsafi aku dari pelbagai aspek merangkumi tatasusila dalam pergaulan sesama kwn2 seharian.....



No comments: