Tuesday, November 25, 2008

BERAMBEH LUNCH DI OPIS JPA PENCEN

24.11.2008
edisi kali ini edisi berambeh di opis JPA PENCEN.....bukanya aku berambeh ataupun bermalam.....maksudnya lepak makan tengahari jer....rancangan awal aku nak makan kat luar....dah janji dengan RIZAL.....Rizal kata ok......tapi malangnya setelah aku turun kat bawah...tempat parking kereta....kelihatan kelibat Rizal and the geng dah pun tapau makanan kat Semarak.....amboi2 tak bagitau pun engkorang nie nak tapau2.....jadi aku tanyalah dengan rizal....apa kes.......SORY3X......aku terlupa lah mael.......tak...pe jum join kita orang lunch di PANTRI......aku ok jer......janji ada teman untuk makan tengahari....memandangkan aku pun malas nak kuar pejabat.....just turun satu level jer.......pengajaranya....kalau nak berjanji tu...biarlah kena dengan KETUPAT...(Ketentuan Waktu dan Tempat)ni tidak....main belasah engko jer cakap tak ikut janji.......bukanya nak marah....nak ingatkan kat kawan2 agar tepati janji tu....baru kawan suka....he....he....















No comments: