Thursday, August 28, 2008

FULL REHEASAL

hari ni adalah full reheasal....pukul 5.30 pagi lagi aku dah gerak dari rumah.....parking moto kat umah abang angkat aku dekat stadium...dekat jer....memang gelap awal2 pagi....mata pun ala-ala masih mamai lagi....melihat lagak semua kontiten...wah-wah macam suasana hari sebenar...apa tidaknya semua kontijen mengenakan pakaian pejabat masing-masing ...kecuali kontijen kami jer ada yang tak ada lagi pakai uniform...petang nanti baju korporat kita orang siap.....penat aku buat kerja last minute....baju pun kena tempah kat kedai cina yang nak terima dengan kadar bayaran yang agak murah berbanding dengan harga sebenar.
tak menjadi masalah jika kita betul2 buat kerja...tapi jangan mengeluh dengan kualiti taklah sehebat macam tailor2 kat pasar...ni pundah bersyukur kita orang dapat baju....kalau tidak lepas hari kemerdekaan baru dapat siap....
mariani+aku dengan sarung tangan putih
kushaini+aku+don

inilah kontijen aku yang mana diketuai oleh encik a'ssri


jun+aku+lin



wajah ceria aku+man




No comments: